Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Verkkokaupan sopimusehdot

Voimassa 1.10.2015 alkaen

Verkkokauppa

Ratsukellari Oy, Y-tunnus 2400570-3, Jasperintie 270 C5, 33960 Pirkkala, puh. 040-7291622, ratsukellari@ratsukellari.com, myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikkia tuotteita voi myös tilata puhelimitse liikkeestämme numerosta 040-7291622 arkisin 12-18 ja lauantaisin 10-15. Mikäli et löydä haluamaasi tuotetta verkkokaupan valikoimasta, ota yhteyttä liikkeeseen. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalvelutarjoaja


Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Bank AB  yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.  Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.




Verkkopankit


Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Klarna Bank AB yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.



Payment service provider

Klarna Bank AB acts as an implementer of the payment handling service and as a Payment Service Provider. Klarna bank ABwill be shown as the recipient in the invoice and Paytrail Oyj will forward the payment to the merchant.

Klarna bank AB is an authorized Payment Institution. For reclamations, please contact the website you made your payment to.



Netbanks


Klarna bank AB provides netbank related payment transfer services in co-operation with Finnish banks and credit institutions. For consumer the service works exactly the same way as traditional web payments.


Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Klarna bank AB i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Klarna Bank AB som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Klarna Bank AB har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.



Nätbanker:

Vid betalningar via nätbanker genomför Klarna bank AB betalningsförmedlingstjänsten i samarbete med banker och kreditinstitut i Finland. För konsumenten fungerar tjänsten exakt på samma sätt som vid traditionell e- betalning.

 


Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

 

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. Toimitamme tilaukset postitse tai matkahuollon kautta. Mikäli asiakas ei nouda lähetystä määräajan puitteissa postista tai matkahuollosta, palautuu lähetys meille. Tällöin meillä on oikeus periä meille aiheutuneet lähetyskulut asiakkaalta, noutamaton paketti palautuskulut 25€. Tuotteen voi myös noutaa liikkeestä, tällöin lähetyskulut 0 €.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-4 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

 

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tuotteiden palautuksesta on sovittava myyjän kanssa etukäteen, emme vastaanota palautuksia, joista ei ole ilmoitettu etukäteen joko sähköpostiosoitteeseemme ratsukellari@ratsukellari.com taikka puhelimitse numeroomme 040-7291622. Vaihdamme ja otamme vastaan palautuksena ainoastaan käyttämättömät ja siistissä alkuperäispakkauksessa olevat puhtaat sekä myyntikelpoiset tuotteet. Osalla Tilaustuotteista ei valitettavasti vaihto-palautusoikeutta, eikä kuolaimilla, ne luokitellaan hygieniatuotteiksi. Mikäli jokin tilaustuote askarruttaa, ota ihmeessä yhteyttä,niin infoamme tarkemmin. Mikäli tuote palautetaan, maksamme asiakkaalle takaisin ainoastaan tuotteen hinnan, emme lähetyskuluja (palautukset asiakkaan kuluin). Palautus alla olevaan osoitteeseen. Palautusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilinumerosi, tilauspäivä sekä tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseemme ratsukellari@ratsukellari.com .  Tuote tulee palauttaa  14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta. Maksamme hyvitykset viimeistään 30 vuorokauden kuluessa palautuksesta. Tilaustuotteiden osalta aktivoimme Klarnan laskun tilaushetkellä, mikäli se on valittu maksutavaksi.

 

Palautusosoite:
Ratsukellari Oy
Jasperintie 270 C5
33960 Pirkkala

 

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin. Mikäli olemme lähettäneet väärän tai viallisen tuotteen vaihdamme sen lisäkuluitta.